12 Kasım 2016 Cumartesi

Çağrı Merkezi Operatörü - İş İlanı


İlan tarzı: Bilgilendirici açıklayıcı
Başvuru sahibine yönelik vurgu: İnsanlarla iletişim kurmak
Teşebbüse yönelik vurgu: Müşterilerin her an ulaşabildiği şirket


Çağrı merkezi operatörü

……………………….. alanında önde gelen bir şirketiz. Müşterileri memnuniyeti şirket politikamızın ilk hedefidir. Bu sebeple şirketimiz ve müşterilerimiz arasında köprü kurabilecek ve müşteri telefonlarına “gülümseyerek” cevap verecek çağrı merkezi operatörleri arıyoruz.



Görevleriniz

1.            Şirket hedefleri dahilinde pazarlama ve dağıtım stratejilerini uygulamak ve önemli müşterilere yetkin ve geniş kapsamlı teknik olarak bilgi vermek;
2.            Müşterilere ürünleri tanıtarak, satın almaya teşvik etmek, sürekli müşteri kitlesini genişletmek, yeni satış pazarları kazanmak;
3.            Kazanılmış müşterilerin devamlılığını temin etmek üzere telefonla azami derecede ulaşılabilir olmak;

Profiliniz

1.            Üniversite eğitimini tamamlamış olmak;
2.            Bilgisayar kullanabilmek;
3.            Telefon görüşmeleri sırasında sesinizi iyi kullanabilmek; ikna edici ve yardıma hazır ifadeye sahip olmak;
4.            Her türlü telefon görüşmesine uyum sağlama yeteneği; kendini müşterinin yerine koyabilmek;
5.            İkna edici ve pazarlık etme yeteneğine sahip olmak;
6.            Şirketin hedeflerini, stratejilerini, sorumlulukları hakkında bilgi sahibi olmak ve çerçevede bağımsız hareket edebilmek ve  karar verebilmek;

Teklifimiz:

İletişime açık çalışanlarımızla ve modern bir çalışma ortamında esnek çalışma saatleri içerisinde, tatminkar bir ücret yanında diğer sosyal olanaklar da sunmaktayız.

Yukarıda belirtilen açık iş pozisyonu ile ilgilenmeniz halinde, şirketimizin …………. bölümünden sayın ………….. ile irtibat kurmanız ve resimli özgeçmişinizi …………………. nolu fax’a/ ……………… e-mail adresine göndermeniz rica olunur. Başvurular gizli tutulacaktır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder