İlan tarzı: Bilgilendirici
açıklayıcı
Başvuru sahibine yönelik
vurgu:
İnsanlarla iletişim kurmak
Teşebbüse yönelik vurgu: Müşterilerin her an
ulaşabildiği şirket
Çağrı merkezi operatörü
……………………….. alanında önde
gelen bir şirketiz. Müşterileri memnuniyeti şirket politikamızın ilk hedefidir.
Bu sebeple şirketimiz ve müşterilerimiz arasında köprü kurabilecek ve müşteri
telefonlarına “gülümseyerek” cevap verecek çağrı merkezi operatörleri arıyoruz.
Görevleriniz
1. Şirket hedefleri dahilinde pazarlama
ve dağıtım stratejilerini uygulamak ve önemli müşterilere yetkin ve geniş
kapsamlı teknik olarak bilgi vermek;
2. Müşterilere ürünleri tanıtarak,
satın almaya teşvik etmek, sürekli müşteri kitlesini genişletmek, yeni satış
pazarları kazanmak;
3. Kazanılmış müşterilerin
devamlılığını temin etmek üzere telefonla azami derecede ulaşılabilir olmak;
Profiliniz
1. Üniversite eğitimini tamamlamış
olmak;
2. Bilgisayar kullanabilmek;
3. Telefon görüşmeleri sırasında sesinizi
iyi kullanabilmek; ikna edici ve yardıma hazır ifadeye sahip olmak;
4. Her türlü telefon görüşmesine uyum
sağlama yeteneği; kendini müşterinin yerine koyabilmek;
5. İkna edici ve pazarlık etme
yeteneğine sahip olmak;
6. Şirketin hedeflerini,
stratejilerini, sorumlulukları hakkında bilgi sahibi olmak ve çerçevede
bağımsız hareket edebilmek ve karar
verebilmek;
Teklifimiz:
İletişime açık
çalışanlarımızla ve modern bir çalışma ortamında esnek çalışma saatleri
içerisinde, tatminkar bir ücret yanında diğer sosyal olanaklar da sunmaktayız.
Yukarıda belirtilen açık iş pozisyonu ile
ilgilenmeniz halinde, şirketimizin …………. bölümünden sayın ………….. ile irtibat
kurmanız ve resimli özgeçmişinizi …………………. nolu fax’a/ ……………… e-mail adresine
göndermeniz rica olunur. Başvurular gizli tutulacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder