7 Mart 2017 Salı

Eğitim bölümü personeli – İş İlanı Örneği



İlan tarzı: Bilgilendirici açıklayıcı
Başvuru sahibine yönelik vurgu: Didaktik, organizasyon odaklı
Teşebbüse yönelik vurgu: Şirket personelinin gelişimine önem veren


Eğitim bölümü elemanı

Şirketimiz ……………………… alanında ……………….. hizmetleri sunmaktadır. Şirket personelimizin mesleki gelişimini temin etmek adına, bu hizmet alanlarında verilecek eğitimlerin hazırlıklarını ve idaresini üstlenecek “Eğitim bölümü elemanı” arıyoruz.



Görevleriniz

1.     Şirket içi eğitim etkinliklerinin planlanması ve düzenlenmesinden sorumlu eğitim uzmanlarına, eğitim ve sunum materyallerini sağlamak;
2.     Eğitim etkinliği hazırlıklarını yürütmek;
3.     Eğitim programının içeriksel ve redaksiyonel olarak belirlenmesine katkıda bulunmak;
4.     Eğitim programı datalarının arşivlenmesi, teknik olarak korunması;

KİŞİSEL ÖZELLİKLER
1.    …………………… mezun olmak;
2.    ……………… yıllık deneyim;
3.    Yabancı dil bilmek;
4.    İnsanlarla iletişim kurmayı sevmek;
5.    Yeniliklere uyum sağlamak; öğrenmeye açık olmak;
6.    Analitik düşünmek; girift vakıalar arasındaki bağlantıyı hızlı kavramak;
7.    Gelişmiş işbirliği duygusu;
8.    Grup çalışması ve grup psikolojisi hakkında öngörü sahibi olmak;


Teklifimiz:

İletişime açık çalışanlarımızla ve modern bir çalışma ortamında, tatminkar bir ücret yanında diğer sosyal olanaklar da sunmaktayız.

Yukarıda belirtilen açık iş pozisyonu ile ilgilenmeniz halinde, şirketimizin …………. bölümünden sayın ………….. ile irtibat kurmanız ve resimli özgeçmişinizi …………………. nolu fax’a/ ……………… e-mail adresine göndermeniz rica olunur. Başvurular gizli tutulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder