21 Kasım 2016 Pazartesi

İş ilanı – Dağıtım/Distribüsyon bölümü yetkilisi

İlan tarzı: Bilgilendirici açıklayıcı
Başvuru sahibine yönelik vurgu: Şirketin satış stratejisine yön verecek
Teşebbüse yönelik vurgu: Genişleyen dağıtım alanı


Dağıtım/Distribüsyon bölümü yetkilisi

……………… alanında önde gelen bir şirketiz. Şirketimizin başarısı ürünlerimizin etkin ve müşteri memnuniyetine yönelik pazarlanmasıdır. Müşterilerle birebir ilişkileri yürütebilecek “Dağıtım/Distribüsyon Bölümü Yetkilisi” arıyoruz.



Görevleriniz:

1. Dağıtım planlamasına yönelik piyasa şartlarını gözlemlemek ve bu şekilde satıcıları etkili şekilde desteklemek örn. seminer düzenlemek, fuarlara katılmak,     müşteri ziyaretlerinde bulunmak, müşteri ziyaretlerini kabul etmek;
2. Sipariş verenlerin irtibat kişisi olmak;
3. Satışın arttırılmasına ilişkin işlemleri gerçekleştirmek;

Profiliniz:

1. Üniversite eğitimini tamamlamış olmak;

2. Bilgisayar kullanabilmek;

3. Kendine güvenen, yeni koşullara hızlı ve etkin uyum sağlayan biri olmak;

4. Başarı odaklı çalışmak;

5. İşbirliğine ve grup düşünmesine yatkın olmak;

6. Mantıklı, ayrıntılı ve analiz edici düşünmek;

7. Kişilerle etkin iletişim kurmak; bilgi alışverişinde bulunmak;

8. Müzakere yürütebilmek;

9. Dağıtım, distribüsyon konusunda deneyimli olmak;

10. Kendini müşterinin yerine koyabilmek;


Teklifimiz:

İletişime açık çalışanlarımızla ve modern bir çalışma ortamında, tatminkar bir ücret yanında diğer sosyal olanaklar da sunmaktayız.

Yukarıda belirtilen açık iş pozisyonu ile ilgilenmeniz halinde, şirketimizin ………… bölümünden sayın ………… ile irtibat kurmanız ve resimli özgeçmişinizi ……………… nolu fax’a/ ……………… e-mail adresine göndermeniz rica olunur. Başvurular gizli tutulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder