26 Aralık 2016 Pazartesi

Üretim Müdürü - İş İlanı Örneği

İlan tarzı: Bilgilendirici açıklayıcı
Başvuru sahibine yönelik vurgu: Şirketin üretimini belirleyecek
Teşebbüse yönelik vurgu: Çevre korumasına önem veren çağdaş üretim anlayışı

Üretim müdürü

.......... alanında faaliyet gösteren şirketiz. Şirketimizin üretim bölümü tekrardan yapılandırılmaktadır. Bu yapılandırmaya yön verecek “Üretim Müdürü” arıyoruz.

Görevleriniz:

1. Üretim bölümü elemanlarını, şirket temel ilke ve yönergeleri hususunda bilgilendirmek ve bu şekilde onların şirket kimliği ile bütünleşmesini sağlayarak, bu yönde yaratıcı çalışma ortamı yaratmak; çevre bilincini oluşturmak;
2. Üretim sürecinin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi yönünde stratejiler oluşturmak, yönetime sunmak, onay dahilinde uygulamak;
3. Bölümün görevine giren konularda tüm şirket departman yönetici ve elemanlarına bilgi vermek;
4. Çevrenin korunmasına ve kalite güvencesine hizmet eden üretim tekniklerini uygulamak;
5. Üretim programlarını, bunlarında neticesindeki kapasite planlarını, sürekli iyileştirme modellerini planlamak, yürütmek, denetlemek.

KİŞİSEL ÖZELLİKLER

Profiliniz:

1. .......... eğitimini tamamlamış olmak;
2. ..... yıl .........................................konularında mesleki deneyim sahibi olmak;
3. Yenilikleri takip etmek ve üretim mekanizmasındaki sorunlara çözüm aramak;
4. Analitik düşünmek, girift vakıaları hızlı tespit etmek;
5. Bağımsız hareket edebilmek;
6. Stresli ortamlarda dayanıklılık göstermek; gerilimli ortamlarda uzlaştırıcı olmak;
7. Öz eleştiri yapabilmek; eleştiri kabul edebilmek;

Teklifimiz:

İletişime açık çalışanlarımızla ve modern bir çalışma ortamında, tatminkar bir ücret yanında diğer sosyal olanaklar da sunmaktayız.

Yukarıda belirtilen açık iş pozisyonu ile ilgilenmeniz halinde, şirketimizin ………… bölümünden sayın ………… ile irtibat kurmanız ve resimli özgeçmişinizi …………………. nolu fax’a/ ……………… e-mail adresine göndermeniz rica olunur. Başvurular gizli tutulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder