26 Aralık 2016 Pazartesi

Sekreter - İş İlanı Örneği

Başlıca görevleri:

• Yazışma, randevu ve seyahat planlaması,
• Genel sekreterya işlerinin sorunsuz işlemesini sağlama,
• Şirket için toplantı ve görüşmelerinin düzenlenmesi,
• Projelere idari destek sağlanması,
• Şirketin dahili ve harici iletişim birimini yürütmek

Aranan nitelikler:

• Mesleki eğitimini tamamlamış olmak,
• Uluslararası şirketlerde sekretarya yönetiminde deneyim sahibi olmak,
• Bilgisayar kullanmak (MS Office, Word vs.)
• İyi derecede ............... bilmek
• Ekip çalışmasına yönelik bağımsız çalışabilme özelliğine sahip olmak
• Dışa dönük ve yoğun iş temposuna dayanıklı olmak

Yukarıda belirtilen açık iş pozisyonu ile ilgilenmeniz halinde, şirketimizin ............... bölümünden sayın ......................... ile irtibat kurmanız ve resimli özgeçmişininizi .................... nolu fax’a/ ...............@............... e-mail adresine göndermeniz rica olunur.

Başvurular gizli tutulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder