2 Aralık 2017 Cumartesi

Ayrılan Personel Değerlendirme Formu

Yeni Sayfa 1

Ayrılan Personel Değerlendirme Formu

(İstifa eden personel tarafından doldurulacaktır)

 

Bu formun amacı; Şirketimizin eleman sirkülasyonuna ışık tutmaktır. Bu nedenle sorulara açıklıkla cevap vermenizi rica ederiz.

 

Bu form iki bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde temel ayrılma sebepleri araştırılmakta, ikinci bölümde ise firma ile ilgili basit sorular yer almaktadır.

 

Formu doldurduktan sonra kapalı bir zarf içinde İnsan Kaynakları Departmanı’na iletmenizi rica ederiz.

 

Adınız Soyadınız

 

 

Göreviniz

 

 

Departmanınız

 

 

İşten Ayrılma Tarihi

____/____/_____

 

 

DEĞERLEME TABLOSU

 

(5) En önemli sebep veya sebeplerden biri

 

(4) Oldukça önemli

 

(3) Etkili

 

(2) Çok az etkili

 

(1) Önemsiz, etkisiz

 

 

Aşağıdaki her bir şıkkı şirketten ayrılma kararınıza etkisi oranında ve yukarıdaki Değerleme Tablosu’ndan yararlanarak (1) ile (5) arasında derecelendirerek doldurunuz.

 

(  ) ücret                                            (  ) daha iyi şartlar

 

(  ) iş tatmini                                       (  ) sosyal haklar

 

(  ) çalışma yeri/mevkii                         (  ) çalışma saatleri

 

(  ) iş yükü                                          (  ) amirinizle ilişkiler

 

(  ) iş ortamı/ilişkiler                             (  ) iş ortamı/fiziki şartlar

 

 

Açıklamayı gerekli gördüğünüz hususları veya eklemek istediklerinizi bu bölüme yazabilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aşağıda yeralan sorular şirketimizin alması gereken tedbirler ve geliştirmesi gereken alanlar konusunda bize ışık tutması açısından önem arz etmektedir. Lütfen cevaplarınızı aşağıdaki Değerleme Tablosu’ndan yararlanarak veriniz.

 

DEĞERLEME TABLOSU

 

(5) fevkalade

 

(4) iyi

 

(3) tatminkar

 

(2) fena değil

 

(1) kötü

 

 

(  ) Şirketin politikalarına ve prosedürlerine genel bakış açınız nasıldır?

 

(  ) Fiziksel açıdan çalışma koşullarını nasıl değerlendirirsiniz?

 

( ) Diğer şirketlerle karşılaştırdığınızda ücret ve sosyal yardımlar ile paketi nasıl değerlendirirsiniz?

 

(  ) Yönetimin şikayetleri dikkate almak ve gerekli değişiklikleri yapma konusundaki tutumu nasıldır?

 

(  ) Göreve başlarken size verilen eğitim yeterli miydi?

 

(  ) Yeteneklerinizi geliştirme ve kariyer imkanları açısından sunulan eğitim olanaklarını nasıl değerlendirirsiniz?

 

(  ) Çalışmanızı etkileyen değişiklikler hakkında ne kadar bilgilendirildiniz?

 

(  ) Kapasitenizi geliştirmeniz için size ne derece imkan tanınmıştı?

 

(  ) Amirlerinizden problemlerinizi çözme ve sorularınızı yanıtlama konusunda ne derecede yardım gördünüz?

 

(  ) Önerilerde bulunma açısından ne derecede cesaretlendirildiniz?

 

( ) Takım çalışmasına yatkınlık ve işbirliği açısından çalışma arkadaşlarınızı nasıl değerlendirirsiniz?

 

(  ) İşe uyum sağlamanızda amirinizin rolünü ve katkılarını nasıl değerlendirirsiniz?

 

 

Açıklamayı gerekli gördüğünüz hususları veya eklemek istediklerinizi bu bölüme yazabilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tarih:                                                                                    İmza:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder