13 Kasım 2017 Pazartesi

İletişim Uzmanı - Örnek İş İlanı -



İlan tarzı: Bilgilendirici açıklayıcı
Başvuru sahibine yönelik vurgu: İşin/görevin konumunu vurgulamak
Teşebbüse yönelik vurgu: Öğrenme yeteneğinin geliştirilmesi


İletişim uzmanı

Bizler bağımsız olarak iletişim uzmanı eğitimcileriz. Amacımız, yöneticileri ve çalışanlara iletişim konusunda eğitmektir. Yetkin danışmanlığımız ve hedefe yönelik eğitimlerimiz ile insanları mesleki görevlerinde güçlendirmekteyiz. Müşterilerimiz sanayi ve ticaret sektörünün önde gelen şirketleridir.

Eğitimci ekibimizi güçlendirmek üzere iletişim uzmanı arıyoruz.


Görevlerinizi:

·         Müşteri ihtiyaçlarını analiz etmek ve eğitim konseptleri geliştirmek
·         Eğitim alanını yakında gözlemlemek ve güncel kurs ve seminer önerilerinin sürekli olarak yenilenmesi

Profiliniz:

·         Temel eğitiminizi tamamlamış olmak
·         Eğitimci olarak bir yıldan fazla deneyim sahibi olmak
·         Üretim, pazarlama ve dağıtım sektörlerini yakından tanımak 
·         Kişilere motive edici eğitim içeriği sunmak
·         Analitik düşünce ve plan çerçevesinde çalışmak
·         Teşebbüs adına bağımsız hareket edebilmek

Teklifimiz:

Yenilikçi anlayışına sahip ve Know-how odaklı çalışma alanında, açık iletişime açık çalışanlarımızla, mesleki gelişiminizi de hedefleriniz doğrultusunda ilerletme olanağına sahip olacaksınız.

Yukarıda belirtilen açık iş pozisyonu ile ilgilenmeniz halinde, şirketimizin …………. bölümünden sayın ………….. ile irtibat kurmanız ve resimli özgeçmişinizi …………………. nolu fax’a/ ……………… e-mail adresine göndermeniz rica olunur. Başvurular gizli tutulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder